är det någon som HAR????????

manpila

Trådstartare
Är det någon som har börjes sidepull det dyra för 500??? Lägg GÄRNA:Dut en bild på den;). Och berätta hur kvaliten är,och är det skarpt??

Sv: är det någon som HAR????????

Har det här hemma. Läderkvaliten är helt ok för priset, mjukt och fint. Något stort i storleken.

Det är lagom skart på hästarna här hemma, mildare än rep men skarpare än bred läderplatta.

Sv: är det någon som HAR????????

Ok,bild:)?vet du på ett ungefär hur milt det är jämfört med rep som tex är inlindat med ett tunt lager fleece eller nosludd;)
Har det här hemma. Läderkvaliten är helt ok för priset, mjukt och fint. Något stort i storleken.

Det är lagom skart på hästarna här hemma, mildare än rep men skarpare än bred läderplatta.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 356
Senast: iliedtoday
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka