Är det någon som minns???

Sv: Är det någon som minns???

varför itne ett badkar?? lätt att fylla på å lätt att tömma ur och göra rent??

*kl* svarar alla:)
jag vill ha hinkar för det är enligt mig lätt & smidigt. har haft badkar & jag var inte nöjd:( vi byter nämligen vattnet 1-2ggr/dag & då är det behändigare med hinkar än ett badkar...

Ang svarta hinkar så säger jag inte att alla hinkar är sånna att det frigörs ämnen i kontakt m vatten & solsken MEN det kan göra & då dricker inte vissa hästar. det är spec ämnen som finns i just färgen svart vet att det var disskusion om svarta jeans för ett par år sedan & det är samma ämnen som dom innehöll som oxå finns i vissa svarta hinkarna så därför bojkottar jag svarta hinkar för jag har kinkiga hästar & hur lätt är det att få en innehållsförteckning på en plasthink*skratt*

Jag ska höra med företaget som det var länkat till ovan om det kanske går att typ få köpa kanske bara 6-7 hinkar *hoppas*
Letar även vidare efter dom sk vinhinkarna, har inte gett upp hoppet om att hitta det jag vill ha ännu:D
mvh/nihe

Tack alla ni som försökte hjälpa mig förra året :love:

Har äntligen hittat hinkarna i min egen VI butik här i byn..dom fanns tydligen förra sommaren oxå men då måste jag haft otur & dom varit slut varje gång jag var in(typiskt)... men men den som väntar på ngt gott. kan ju tillägga att jag mindes lite fel oxå dom rymmer "bara" 30liter vilket iof inte göre ngt efterssom vi byter vattnet 2-3ggr /dag.

Men jag är sååååå lycklig över att ha hittat dom igen.

Ha en bra sommar alla /nihe

Liknande trådar

Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
292
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: saltakatten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 476
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka