Är det spy varning...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ruh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 2 014
R

Ruh

... om jag kommer på en dressyrtävling med svart sadel och brunt träns?

Sv: Är det spy varning...

Ruh skrev:
... om jag kommer på en dressyrtävling med svart sadel och brunt träns?

Det finns ju sadlar som är tvåfärgade, alltså både svarta och bruna.....:angel:

// M

quigley skrev:
Jan Brink har så på Briar å va ja vet är han inte utskrattad.

Har han!? Suveränt i så fall, då kan vi få slut på sådana fånerier om att man inte "kan" ha olika färg på sadel o träns. Vet du nån bild där det syns?

//M

han har väl brun sadel såvidt jag sett?

sen beror det helt på hur mörkt ditt träns är, ljusbrunt och svart kommer inte bli vackert...

Jag personligen skulle ALDRIG kunna komma på en tävling så! Fast jag kan knappt rida ut i skogen så "omatchat" :angel:

Men det är ju upp till var o en, men i mitt tycke ser de inte vidare snyggt ut, oavsett om Jan Brink har de så ;):o

tränset är väldigt mörkt brunt... Ajaj vi får de men tränset var ju bara så fiiint :p

Om du har svart sadel och brunt träns och har anmält dig eller har tänkt anmäla dig till tävling redan är det väll inte hela världen, åk ut och tävla du bara :) Tror inte någon direkt tänker på det, utan det är nog mest du själv.

Men om du ska köpa Nytt träns tycker jag du ska köpa ett som matchar sadeln.

Koncentrera dig på ridningen du bara, så kommer ingen att se vilken färg du har på varken sadel eller träns;)
Tycker personligen att det har blivit lite hysteri i detta med färger.:eek:

Remont

SnigelEffekt skrev:
Jag personligen skulle ALDRIG kunna komma på en tävling så! Fast jag kan knappt rida ut i skogen så "omatchat" :angel:

Men det är ju upp till var o en, men i mitt tycke ser de inte vidare snyggt ut, oavsett om Jan Brink har de så ;):o

Dummaste jag hört!
Man blir ingen bättre ryttare av att matcha hit & dit.

Jag har det. Jag hittar ingen svart remontnosgrimma som passar hästen och inget träns heller för den delen så jag kör på med mitt bruna träns och min svarta Jaguar tills jag får hem en ny sadel.
Funkar prima. Fast för mig skär det lite i hjärtat att ha olika färg på sadel och träns, det är ju fel :o haha. Men, vad gör man inte för att hästen ska vara glad? ;)
http://i6.photobucket.com/albums/y204/Douville/WilleUBRF2.jpg
svart sadel, brunt träns. Dock ingen aachen längre men men.

Näe det har jag inte märkt något av och den används ganska flitigt.
Det är så tät fleece, inte som tröjor brukar vara, den blir inte elektrisk eller något. Helt underbart bara! :)

Bison: tack! :)
Ni får bortse från dom hemska knopparna, mamma har glömt hur man gör... :angel: ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 912
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner

Hästrelaterat

Tillbaka