Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina stövlar sitter så tight att jag får trycka in vaden och dra någon centimeter och denna process upprepas under hela uppdragningen. När de väl sitter på sitter de inte tight, utan bara sitter intill utan att glappaSå, ja dina är för vida
När jag måttade mina Petrie måttades de en cm högre än knävecket med benet i 90° och vadens omkrets utan byxor. Nu sitter de bra, men har fortfarande ärr i knäveckenRider i tunna Pikeur och KL showsocks när jag har stövlarna och ovanpå dem vill jag ha stöveln tight.
Även den hårdaste Königs sjunker något efter användning så dina kommer med största sannorlikhet också sjunka.Mjuka stövlar sjunker dock mer än hårda.
Och du undrar varför dina dragkedjor går sönder???Mina stövlar sitter så tight att jag får trycka in vaden och dra någon centimeter och denna process upprepas under hela uppdragningen. När de väl sitter på sitter de inte tight, utan bara sitter intill utan att glappaSå, ja dina är för vida
När jag måttade mina Petrie måttades de en cm högre än knävecket med benet i 90° och vadens omkrets utan byxor. Nu sitter de bra, men har fortfarande ärr i knäveckenRider i tunna Pikeur och KL showsocks när jag har stövlarna och ovanpå dem vill jag ha stöveln tight.
Även den hårdaste Königs sjunker något efter användning så dina kommer med största sannorlikhet också sjunka.Mjuka stövlar sjunker dock mer än hårda.