Jo jag gör detSå med andra ord anser ingen här att jag ska låta bli vikariaten utan istället söka de också.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag gör detSå med andra ord anser ingen här att jag ska låta bli vikariaten utan istället söka de också.![]()
På så sättTack för era svar!
ibland är det svårt att veta hur man ska tänka!
Jo jag gör det![]()
@cirkus
Du har rätt, en fot är bra så att det blir två fötter där istället!
@TinyWiny
Jag tror inte att min utbildning blir gammal för att jag inte får jobb inom yrket på studs, tvärtom är det alldeles utmärkt att ha just den jag har, fler och fler vill ha en med. sek. med den utbildningen vilket ju är väldigt positivt. Det är aldrig fel att vara eftertraktad ju
Många tjänster som utannonseras är just fasta tjänster, så jag känner inte igen det om att det på något vis skulle vara svårare att hitta fasta tjänster, det är just därför jag inte tidigare har tänkt så noga på vikariat som alternativ, förutom sommarvikariat har jag inte sett speciellt många vikariat alls faktiskt.
Tack för påminnelsen om a-kassan, ska komma i håg det. Behöver nog fler påminnelser om det dockJag har aldrig varit med i a-kassa...
Jo, lokalvårdare eller städare heter det väl. I mina ögon blir det städerskor då jag är kvinna och de flesta som jobbar inom det är kvinnor.Fördelen där för mig är också yrkesbeviset. Det anses att fler och fler anställer människor med yrkesbevis inom städ, just för att få personal som vet vad de gör. Och det är ju det jag gör!
Tack!