Visst, jag har en kompis som kör med sina två araber (ett sto och hennes numera treåriga dotter) och det går alldeles utmärkt. De är jättemysiga körhästar!
:banana:

Jovisst!
Geshira (se bilden) är arab. Körde in henne själv och har tävlat upp till Regional Lätt. Om allt går väl i år så provar vi på medelsvår denna säsong.
Hon går allra bäst i maraton, älskar när det blir kluriga svängar och fart & fläkt.

Hingsten Elton är mycket körd och har inte bara tävlat "vanlig" körning utan även i Skogskörning och Brukskörning.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: CaisaCax
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Snurrfian
·
Fordon Hej! Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
5 569
Hästhantering Hej på er buke! Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Svar
16
· Visningar
1 282

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka