arbetsryttare

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare muzzla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 927
M

muzzla

Hejsan,
Någon som ska söka arbetsryttarutbildningen på strömsholm nästa år? Är det någon som vet hur man bor under tiden man är där? Har man eget rum eller delar man tex? Om någon har några synpunkter på utbildningen så skriv gärna dom. Var läraren/lärarna bra etc..?

Sv: arbetsryttare

man bor i lerladygården, en gul fördetta lada där de stått grisar förut, man delar rum, oftast beror på hur många som är med

Hej!
Jag har sökt till arbetsryttarutbildningen som börjar i slutet av februari. :) Är det den du har sökt till också? Vet du när man får veta om man har kommit in? Har du någon vana sedan tidigare?

jag tror nog att du snart får veta de, men tycker synd om dig, på i Lerladugården när de är minusgrader ute, glöm inte att packa ner sovsäcken

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
431
Senast: Seaside
·
Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 605
Senast: ingela119
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 439
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 077
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka