arblös med barn?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare milles mamma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 708
M

milles mamma

hur blir det ig? om man e arblös å har ett barn på ca 7mån har ansökt om dagis plats men ej har fått svar,å man får ett jobb??jur gör man då? pappan måste väl säga till om föräldraledighet minst 2mån innan ,och om jag börjar på ett jobb om ca 1mån hur ska man göra då?

Sv: arblös med barn?

förhandla ;) arbetsgivaren till din sambo kanske beviljar föräldraledigt tidigare? fråga? Min sambo behövde bara ansöka om föräldraledigt 2 veckor innan.... no problemas....

Sv: arblös med barn?

ok jag bara leker me tanken(då jag har sökt 2jobb på 1dag).får se hur det går ,ska söka ett jobb till i morn,känns lite trist om man skaörja arb nu när det händer grejor som när dom börjar å gå och så....men men vad gör man inte för ett jobb....

Liknande trådar

Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 695
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 126
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 102
Senast: Badger
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 065
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka