JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Året som gått – detta minns vi bäst
Moderator
Hästnyheter
Peder Fredricson var en av fyra nominerade till Årets manlige idrottare. Priset togs hem av diskuskastaren Daniel Ståhl. ...
Källa /...
Hästnyheter
Helgens hopptävlingar i Genève räknas som en av världens främsta. På lördag rids top 10-finalen och på söndag är det dags för Rolex...
Hästnyheter
Sveriges bästa ryttare är på plats i Göteborg inför årets upplaga av Gothenburg Horse Show. Och inte minst stjärnorna från Österlen...
Hästnyheter
Det är större att vinna än att komma tvåa. Det tycker Ridsports mångårige hoppskribent Jörgen Ottosson som ser Peder Fredricsons EM-guld...
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Marklyftsmåndag och jag är tillbaka på sambons upplägg. Första lyftet på 85 funkade inte riktigt. Tror att jag övertänkte. Sen gav jag...
Nordthor
3 minuter sedan
Svar: 1 582
Visningar: 50 254
Allmänt
Kriget i Ukraina, 2023 -
Samhälle https://www.reuters.com/world/europe/ukraines-zelenskiy-speaks-new-pope-leo-about-children-abducted-by-russia-2025-05-12/
Bra tecken...
MJLee
5 minuter sedan
Svar: 837
Visningar: 60 227
Allmänt
Datorproblem
IT & mobiler Tillägg, om du har tillgång till en kopia av bootable Win på en usb sticka. Boota datorn från stickan. Jag har, av bitter erfarenhet...
MJLee
6 minuter sedan
Dalmatiner
Hundavel & Ras Och någon hade skrivit ”och jagar gör dom (dalmatiner)”. Det var tydligen fel av mig att nämna att de på populationsnivå har låg...
Tora
6 minuter sedan
Svar: 58
Visningar: 1 845
Hund
Retrievertråden
Hundträning Det finns ju lika många skolor i detta som det finns instruktörer, men jag ger råd utifrån hur jag gör :)
Jag börjar inte med att låta...
AraSlei
23 minuter sedan
Svar: 1 277
Visningar: 106 604
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår hane hade en lite långdragen magsjuka i vintras. Förloppet var ungefär det du beskriver - först diarré ett par-tre dygn och sedan...
Roheryn
Idag kl 12:21
Svar: 17
Visningar: 498
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Har du det mjuka (flexi-soft) eller lite hårdare Mullen) trust-bettet? Pärlan går på ett trust-bett som jag gissar är ett flexi-soft när...
Gabby_Ossi
19 minuter sedan
Svar: 695
Visningar: 60 834
Grenar
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Mitt andra sto är på dygn 312 men har redan satt juver som en ko och står och kliar rumpan mot boxdörren hela nätterna. Vad tror ni, kan...
chiiliacanth
32 minuter sedan
Svar: 93
Visningar: 9 712
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja exakt. Det kunde väl ha varit november, mörkt och lera upp till knäna. Då vill man ändå inte ha häst... Nu är ju den absolut bästa...
Corax
38 minuter sedan
Svar: 1 355
Visningar: 105 880
Grenar