JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Nu är det dags att nominera till årets bragdhund hos SKK. Jag tänker nominera spårhunden som hittade Ester och Doris i vintras! Ni får heja på henne, hon håller precis på att återhämta sig efter en magomvridning
Heja Freja
har hejjat sedan du först skrev om henne i den tråden!
Tilltagande rädsla hos hund - erfarenheter sökes!
Hundhälsa Jag skriver det här med stor sorg och hoppas på sakliga råd från er som har erfarenhet av hundar med svår ångest eller ljudrädsla.
Vi...
Startad av Jensa75
10 Jul 2026
Svar: 58
Visningar: 2 665
Hund
Köpa valp, tips & råd
Övr. Hund Efter x antal år av att tänka på raser, tänka på vilket typ av djur vi ska ha och hur djuret kommer passa in i vår livsstil så har vi...
Startad av Tilly_85
2 Maj 2026
Svar: 25
Visningar: 1 308
Hund
Välja jobb utifrån hunden
Övr. Hund Behöver feedback på hur jag kan lösa det med min älskade hund framöver.
Har en hund som inte har problem med att lämnas ensam hemma...
Startad av kolblakkur
3 Jun 2026
Svar: 10
Visningar: 792
Hund
Hund och bebis
Övr. Hund Det finns ju en del äldre trådar om mina hundar (alla tikar) från de senaste åren, då jag behöver bolla mina funderingar ibland. Och nu...
Startad av __sofia__
4 Jul 2026
Svar: 0
Visningar: 221
Hund
Autistic meltdown
Dagbok Ingen säger att du inte är smart men just att fokuset ofta för dig verkar ligga på iq och att det kanske inte alltid är så bra att haka...
_Elly_
3 minuter sedan
Svar: 1 199
Visningar: 78 190
Dagbok
SHL 26/27
Tjatter Förra säsongen försökte jag övertyga mig om att sluta bry mig. Men det går liksom bara inte. I dag står Herman i mål och tårarna...
Lilla
4 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag tycker 500 kr per månad till nöjen, utemat och andra icke nödvändiga utgifter är väl tillräckligt om budgeten är tight. Det är mer...
vilde
20 minuter sedan
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
1 minut sedan
Svar: 538
Visningar: 37 579
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalde inte handpenning för min hund heller. Ingen av mina närmaste vänner heller. Jag fick den valpen jag blev ”lovad” efter våra...
Jollanlollan
45 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 944
Hund