Årets sommarpratare

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Jeps
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 628

Jeps

Trådstartare
Nu är listan över årets sommarpratare klar. Vad ser ni fram emot?
Börjar starkt med Timuktu den 21 juni. Tror också att IngaLill Mosander kan vara intressant.

Jag ser fram emot Timbuktu, Linda Pira, Navid Modiri, Kakan Hermansson, Jesper Rönndahl och Athena Farrokhzad. Säkert några fler men det är dessa jag hade i huvudet nu iallafall.

Kakan Hermansson tror jag kommer bli en sån som man antingen älskar eller hatar. Svante Pääbo lät intressant.

Ingen av mina älsklingar var med. Det var ju lite synd. Politiskt var det ju väldigt beige, för att det är valår. Men det kommer säkert finnas pärlor ändå.

Liknande trådar

Kultur Nu har listan över årets sommarpratare kommit. Jag har bara kollat lite snabbt men spontant ser jag fram emot Andrev Walden och Marcus... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 097
Senast: cirkus
·
Samhälle Nu är den snart här, en av årets bästa veckor. Musikhjälpen börjar på måndag! Antar att det finns några till här som ser fram emot... 2
Svar
39
· Visningar
2 451
Senast: Lilla
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 311
Senast: Halcyon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
879
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka