Jag satt och tittade på alla fina bilder som läggs ut och kom fram till att det är verkligen ett supergäng vi har här i tråden! Alla är så himla fina

Det är lite extra kul att se Abbe ridas eftersom han haft en sån krokig resa och jag önskar er verkligen lycka till framöver!
Hoppas att Ai-chan frisknar till fort och att det inte var fång utan nått annat lätt åtgärdat.
Det är alltid lika kul att följa Nangijalas äventyr

Det är igen som kan säga att den ponnyn inte har personlighet

Jag som mestadels håller på med mina ponnyer nu (har ju dock en egenuppfödd 11årig halvblodsvalack) tycker ju det är lite extra roligt att vi är några som har ponnyer i tråden även om jag följer allas med och motgångar med lika stort intresse. Det är verkligen en härlig tråd för alla verkar glädjas på riktigt med varandra och ingen är bättre eller sämre än någon annan. Och vilken bredd vi har från ponnyer i olika storlekar-halvblod-western-hopp-dressyr-galopp-utställning. Kan travare vara det enda vi inte har? Eller har jag råkat glömma någon som har det?
Här kommer en bild på Majken från utställningen förra helgen
Lägger även in en bonusbild på Victor från riksfinalen för att jag tycker den blev fin
Ska försöka fixa in lite ridbilder någon dag med

Dom är ju inte bara utställningsponnyer utan dom är ju faktiskt ridna i alla gångarter i någorlunda stadig form

(sorry för långt inlägg..)