Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick telefonsamtalet man bara längtar efter att få höra: din häst har sparkat mig i ryggen, du måste köra mig till doktorn.
Så nu är mamma på lasarett eftersom hon med största sannolikhet har träffat njuren -igen- och lär väl få ta det lugnt ett bra tag. Det bästa man kan säga är att Nangijala iallafall inte gjorde det av mening...
@Quimero Vilken skillnad!
Nangijala passar på att byta ut mjölktänder i vilan. Just nu har hon dubbla par tänder på två ställen i överkäken. Matte vore tacksam om hon tappar dem utan bekymmer som de flesta andra hästar denna gången. Det var inte så kul förra våren när två lösa mjölktänder kostade 3000kr![]()
Fick telefonsamtalet man bara längtar efter att få höra: din häst har sparkat mig i ryggen, du måste köra mig till doktorn.
Så nu är mamma på lasarett eftersom hon med största sannolikhet har träffat njuren -igen- och lär väl få ta det lugnt ett bra tag. Det bästa man kan säga är att Nangijala iallafall inte gjorde det av mening...