Sv: Argh!!!

håller med den borde vara ljusare iaf. Men jag tycker det är kul med lite förändring!!

Shit snacka om att jag fick panik när jag gick in på buke igen, å sen såg jag fler panik-trådar så blev jag lite lungare *phu*

Så de är på fler än bara min dator:angel: tänkte precis gå å sätta mejj vid andra för jag trodde min kajkat ur totalt:o Varför detta färgval:confused:

ja, det är kul om det bir lite förändring, men att ha blått och (beage, baige) eller hur nu det stavas och grönt..:crazy: näää för mycket.. hoppas det blir ännu mer förändring :D

gillar också det blåa, men inte tillsammans med dom andra färgerna, hoppas det ändras mer!

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 295
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur