Argument mot SD

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miljah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 101
  • Visningar Visningar 7 692
Sv: Argument mot SD

Jag tror överlag att det inte är så mkt att argumentera om. Det är ju lite dels det demokrati handlar om, att man röstar på det man tror på. Och sen går sverigedemokrater oftast inte att argumentera emot. Enklaste sättet brukar vara att fråga vart SD står för övrigt politiskt. Det brukar folk inte veta.

Sv: Argument mot SD

a, DET är en av de saker som gör mig mest förbannad. Att de ses som en enda grupp.

Åh, ja. Det är nånting som stör mig också. Jag hade en diskussion med en fb-vän härförleden och han lag dessutom till att den här gruppen, flyktingar/invandrare har fel värderingar, de har rutten kvinnosyn etc. Så jävla störande

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 038
Senast: Palermo
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 609
Senast: qitis
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 267
Senast: MiniLi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 037
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka