Arvet från rosemond hill

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Absoolut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 046
A

Absoolut

Hej jag har just installerat detta spel men jag fattar ingenting vad man ska göra. Just nu så ha jag just tagit på hästen sadeln och tränset men sadeln nere vid hörnet blinkar fortfarande. Snälla hjälp mej, vet icke hur jag ska göra..

Kram

Sv: Arvet från rosemond hill

Du måste ställa dig bredvid hästen, vrida Annie (eller vad det nu är hon heter) så att när hon står mot hästen blinkar den typ. När hästen blinkar trycker du på antingen enter eller space (minns inte vilken). När du har gjort det så går hästen typ bredvid Annie. Om hästen nu går bredvid dig så går du ut ur boxen, går vänster och ut genom dubbeldörren. Där kan du sitta upp på hästen via space (har jag för mig). Om du sedan går åt höger så är det typ skog en bit upp, och där finns tre skyltar samt tre stigar. Du väljer en av stigarna och följer den tills du kommer fram till en ridbana. Du måste rida hela banan innan sadeln slutar blinka. :)

Hoppas du fattar, det var längesedan jag spelade spelet. Om du har problem med något är det bara att fråga, tror jag kan det i princip utantill.:p

Sv: Arvet från rosemond hill

Tror rutan ska sluta blinka efter en avklarad ritt, eller att hästen vill bli riden en gång till! :) Inte för att sadeln eller tränset fattas vid ridturen.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
633
Senast: Lyan
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 908
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 899
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka