Åskledare

karamelldrottningen

Trådstartare
Av någon anledning funkar det inte att koppla aggregatet direkt till åskledaren så som det är gjort tidigare och enligt beskrivningar hur man ska göra. Det blir ingen ström i tråden alls!
Så min fråga är om åskledaren fyller någon funktion alls om den inte är kopplad till aggregatet utan endast till tråden?
Och aggregatet som i sin tur leder till jordningen som vanligt men med andra tråden direkt till själva stängslet och inte först via åskledaren.
 

Liknande trådar

Samhälle Fråga till er som varit på evenemang med väskförbud. Hur tycker ni det fungerar både för egen del och hur meningsfullt det är.. Har det...
2
Svar
27
· Visningar
1 756
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 338
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 005
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 845
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp