Åsneförening?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare samtson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 860
S

samtson

Det finns ju föreningar för det mesta, men hur jag än letar och söker på webben hittar jag ingen Åsneförening! Är det någon som har ett tips på vart jag kan hitta något dyligt? Jag vet ju att man registrerar och avlar lika nogrannt på dessa som på hästar.

Jätte tack för hjälpen! Gud vad dum jag känner mig, men jag sökte på allt jag bara kunde komma på - men missade den ändå.... :o Tack iallafall! :idea:

Ingen fara! :D

Hoppas det går bra med åsnorna...om du har några? *ler*

Hej,
Åsneföreningens hemsida är dåligt skött nu för tiden, kolla in min istället: http://www.hogtorp.com
Har själv 6 stycken långöron och är lokalombud i Åsneföreningen så om du undrar över nått är det bara att höra av sig till mig :bump:

Skriande hälsningar från Linda

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: IngelaH
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka