ASRP:s avelskonferens

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Moraviken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 848
Sv: ASRP:s avelskonferens

Jag skulle vilja... Men tågbiljetter kostar ruskigt mycket och jag har ingen egen bil att köra. :( Antar att det är för sent att fixa samåkning också, så jag låtsas att konferensen inte äger rum. :angel:

mvh Ellinor E. Karlström :bump:

Självklart! Det kommer en Hollänsk föreläsare för att berätta om den Hollänska NWR aveln, det ska bli väldigt trevligt och intressant!

själv sitter jag samtidigt i göteborg på en likadan Welsh konferans och disskuterar de nya avelsvärderingsreglerna!

jag vill också ha en rapport om welsh avelskonferans, typiskt att det blev samma helg!
Många welshare hade säkert tyckt att det vore intressant med Welsh K föreläsningen från Holland.
Håll ett öga åt mig angående WPB

Hörde att amälningstiden är förlängd ett par dagar. Så än har ni chansen att anmäla er!

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Blyger
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 593
Senast: Freazer
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V