Association

Kira

Trådstartare
När jag ska öppna en fil som ngn sänt till mig kommer det upp en ruta som säger att jag måste skapa en association i Mappalternativ i Kontrollpanelen. Har varit in där och tittat och jag fattar inte ett dugg. är det ngn som vet hur man gör när man skapar den där associationen så att jag kan öppna de roliga filerna?
 
Sv: Association

Du har antagligen inte det program som krävs för att se filen. Vad har den för filändelse (det som kommer efter punkten i filnamnet)?
 
Sv: Association

GULLE DIG BENGIBOLLEN!!!!!!! Ditt användarnamn stämmer ju inte alls :) DET FUNKAR!!! När jag fick trassla ett tag för att fatta att jag skulle spara de filer jag sen ville se.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR HJÄLPEN! Du är dagens hjälte. Ingen på jobbet, eller den äkta maken har kunnat hjälpa mig med detta.
Stor Kram!!
:banana:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Murphy
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
574
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 427
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp