Association

Kira

Trådstartare
När jag ska öppna en fil som ngn sänt till mig kommer det upp en ruta som säger att jag måste skapa en association i Mappalternativ i Kontrollpanelen. Har varit in där och tittat och jag fattar inte ett dugg. är det ngn som vet hur man gör när man skapar den där associationen så att jag kan öppna de roliga filerna?

Sv: Association

Du har antagligen inte det program som krävs för att se filen. Vad har den för filändelse (det som kommer efter punkten i filnamnet)?

Sv: Association

GULLE DIG BENGIBOLLEN!!!!!!! Ditt användarnamn stämmer ju inte alls :) DET FUNKAR!!! När jag fick trassla ett tag för att fatta att jag skulle spara de filer jag sen ville se.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR HJÄLPEN! Du är dagens hjälte. Ingen på jobbet, eller den äkta maken har kunnat hjälpa mig med detta.
Stor Kram!!
:banana:

Liknande trådar

IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 287
Senast: Marita73
·
Hemmet Jag har blivit så kär i en tapet från Rusta... 2
Svar
29
· Visningar
1 574
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 271
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka