ASVH:s årsbok endast för Plusmedlemmar

(Ridsport)
ASVH:s Årsbok 2010 är nu klar och kommer under sommaren att skickas ut till Plusmedlemmar. Däremot kommer inte personer som är Medlem eller Supportermedlem i föreningen, eller andra intresserade, få möjlighet att köpa eller ta del av boken.

Läs mer...

Sv: ASVH:s årsbok endast för Plusmedlemmar

Är det här månne något slags tecken på att ASVH börjar närma sig de utländska förbunden, där den mesta informationen är "exklusiv" och tillgänglig enbart för de mest initierade? Tanken slog iaf mig när jag läste nyheten...

Sv: ASVH:s årsbok endast för Plusmedlemmar

Är det här månne något slags tecken på att ASVH börjar närma sig de utländska förbunden, där den mesta informationen är "exklusiv" och tillgänglig enbart för de mest initierade? Tanken slog iaf mig när jag läste nyheten...

Eller så kan man betala och bli + medlem ??

Tänkte glatt skriva att jag redan hade fått den idag :) Men ditt inlägg tog bort den glädjen men det är kul att räknas till en av de mest intierade;)

Men det är tråkigt att man inte får köpa den om man vill ha den.

Mia

Liknande trådar

Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 675
Senast: Rosett
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
9 254
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 416
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka