återförsäljare av kieffer??

nihe

Trådstartare
någon som vet nån bra internetsida som säljer kandar från kieffer???
jag hittade ett så läckert kandar på kieffers hemsida men det går väl inte att beställa direkt därifrån:confused:
min häst dör nog om han inte får det kandaret :rofl: not men jag gör, det var ju så fint:love:
det hette ulla salzgeber range stod inget pris men det kanske är någon här som vet på ett ungefär?

Sv: återförsäljare av kieffer??

Har för mig att det kostar runt 2500:-
Kolla på Eurohorse om du ska dit, då brukar man kunna hitta det lite billigare.

Sv: återförsäljare av kieffer??

ska ju tyvärr inte dit :cry:
2500 var ju inte så farligt om man jämför med vissa andra märken:eek:
hittade en tysk hemsida som säljer kandaret men vet inte riktigt om jag vågar beställa därifrån, skulle kännas "säkrare" att handla antingen i butik eller från en svensk hemsida. eller är jag bar nojig då:confused: nån som har erfarenhet av att skicka efter saker från utlandet?

Liknande trådar

L
Utrustning halvt Stübbenträns ? ? ? Måste bara få skriva av mej min "ledsenhet" över en internetaffär som gick helt åt pipsvängen :devil... 2
Svar
23
· Visningar
3 106
Senast: Wembley
·
E
Distans Gokväll, Vill för det första börja med att be om ursäkt att jag inte har haft koll på min pm låda... Har tyvärr på tok för mycket...
Svar
19
· Visningar
4 056
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Hej! I år så tänkte vi i stallet vara lite "smarta" och lata och i stället för att åka och hämta hö hos bönder beställa av någon som...
Svar
18
· Visningar
2 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka