Återkommande blåsa i munnen

MissFideli

Trådstartare
Sen nyår har jag haft 3 blåsor i munnen. Eller om det är en återkommande, den/de sitter på exakt samma ställe varje gång. Gör inte ont, men sitter så det känns som om jag har nått i halsen. Försvinner efter ett par 3 dagar, är borta några veckor och kommer tillbaka. Tog bort halsmandlarna i höstas, blåsan kommer ungefär där den ena satt. Fast i "hörnet" gommen/kinden typ. Vet dock inte om det hör ihop.

Vad kan det vara?
 
troligen någon sorts virus som sitter där för att du har en svagare punkt där du tagit bort huden. Virus lagras i ryggmärgen och vissa sorter är återkommande (ungefär som ett herpesutbrott) när immunförsvaret inte är på topp. Jag har också haft sånna men sen jag började sova mer så kommer de inte längre.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Nepenthe
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 249
Senast: Whoever
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 372
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 660
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp