Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min ponny(fång,IR,cushing)har ätit 1 kg gammalt hösilage,hur orolig bör man vara?
Skulle uppskatta att balen varit öppnad i ca 2 veckor.
Den luktade inte konstigt och inget mögel som man kan se,men givetvis väldigt torrt.
Hej! jag tror du kan va lugn.Är det torrt, utan synligt mögel eller dålig lukt, så ska det inte va nån fara. Har du bakjäst hemma så kan du ju ge det för att hjälpa magen lite.Eller nåt annat magmedel.Men du behöver nog inte va orolig.
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D
Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
Lantbruksdjur I mitt fall beror det nog delvis på möss/råttor, eller att någon av hönorna pickar hål på äggen om de ligger där för länge. OM jag minns...
Hästmänniskan Jag bor i Västra Götaland och här finns stor tillgång till träning och tävlingar (hoppning och dressyr) men det har varit sämre med WE...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...