Att fylla 30

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 4 266
Jag satt och åt glass med dåvarande PV på en uteservering i ösregn. Det var jättefint och mysigt, och den del av firandet som faktiskt var till för mig.

Sedan en kombomiddag med en släkting som fyllde 60. Vi kunde hjälpas åt med maten och bjöd hela familjen, samt vänner och bekanta.

Nu fick ni mig och börja fundera på det också :D
Fyller 30 i feb och funderar på att fly och gömma mig någonstans, samtidigt som det vore kul att göra något.
Tror jag ska dra ihop nåt med min bror och åka iväg och göra något

Jag fyller inte 30 förrän om tre år, men min sambo gör det nästa år. Tänkte fixa en rejäl överraskningsfest för honom då! :D

Jag fyller inte 30 förrän om tre år, men min sambo gör det nästa år. Tänkte fixa en rejäl överraskningsfest för honom då! :D

Det är nog det jag helst önskar att nån gjorde för mig :D

Har nog halvt bestämt mig för att det bara blir tårta för mamma, pappa och kanske nån vän... så flyr jag till stugan helgen strax innan!

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 982
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 278
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
680
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka