Att göra äldre kanin rumsren

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare apollo1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 022
A

apollo1

Ja, går det?
Någon sa till mig att kaniner var renliga och oftast lärde sig att vara rumsrena och detta svalde jag i ett svagt ögonblick:angel:
Men nu har det gått två år jag börjar tröttna på att städa i timmar varje dag, så... går det att lära en två år gammal kanin att vara rumsren. Någon som försökt?

Sv: Att göra äldre kanin rumsren

Jag har fått för mig att de antingen är rumsrena "by nature" :D eller inte alls.

Min Jiffe är rumsren. Han har en liten låda med spån som han går i. I övrigt springer han lös. Han har kissat i soffan 1 gång, då hantverkaren stängt dörren till hans låda av misstag. I övrigt har han inte ens släppt en enda liten plutt någonstans, någonsin.

Jag är helt imponerad själv. Har inte tränat honom. Han kom sån.

Sv: Att göra äldre kanin rumsren

Vart hittar man en sån:eek:
mina är som två maskiner, det blir till å stprstäda varje gång dom ens tittar ut ur buren...

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Bison
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 249
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka