Att göra bort sej, rejält!

Sv: Att göra bort sej, rejält!

Dam: "Men vaaad är det för raser i den här?"
Sambon: "Det här är en korsning mellan hyena och dinkelhoppare!"

AAAAAAAAHAHAHAHAHA! JAG DÖR! :rofl::rofl::rofl:

Hade för övrigt en kollega vars man blev trött på att höra att deras GD såg ut som en kalv, häst, whatever så en dag gav han svar på tal:

Random tanter: Nämen kolla kalven!
Mannen: Nämen Valentino kolla kossan!

Lite väl fräckt kanske.. ;)

Sv: Att göra bort sej, rejält!

Jag hart flera gånger blivit frågad om min förra hund var en Curly Coated Retriever både av Retrieverägare och en som sålde rasprylar på en stoor utställning. Bara det att han råkade vara en pudel! Fick även frågan om det var en Flatte när han var liten.

Pommen frågar de flesta om det är en Papillon, sedan på delad andraplats kommer Chihuahua, Chinese Crested(!) eller blandras. En gång var det en gubbe som frågade vad det var för ras, Pomeranian/dvärgspets sa jag då. Nej, det är det inte, sa han. Eh, jo, det är är det. Nej, jag har haft dvärgspets i 20år och de finns inte i den färgen! Nähä, ska jag hämta stamtavlan :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Nu behöver jag bolla lite tankar ang om jag behöver oroa mej eller inte. Kan börja med att säga att hon är inbetad för hand och sen...
Svar
5
· Visningar
1 056
Hästvård Jag vet inte om jag bara är nojjig eller om en veterinär kan missa en kotledsinflamation, har du varit med om att det hänt? Fabian... 2
Svar
21
· Visningar
2 275
Senast: Zandrah
·
Avel Jag har varit på uppsamlings premiering samt fölbesiktning, en trevlig tillställning men det fick mig verkligen att fundera… Är dessa...
Svar
16
· Visningar
1 698
Senast: kicket
·
Övr. Hund ja det har ju varit flera diskussioner runt om efter det där insideravsnittet där dom tog upp att vissa hundraser avlas sönder. nu... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 282
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka