Jag har köpt häst och anser att jag behöver skaffa transport. Kommer åka i snitt kanske 1ggr/vecka och har i princip bestämt mig för boggie. Jag är helt nybörjare på transport och har ingen koll alls på vilka märken som är bra, så tips på vilka märken som kan vara bra begagnade mottages tacksamt. Har tänkt lägga kanske 25' men vill inte heller ha en sån där fancy transport med massa extra funktioner.
Har kollat runt lite på begagnatmarknaden och har bl.a kollat på värmlandsvagn boggie -97 och boj boggie -97 dock med defekt gummimatta (aluminiumgolv). Vad skulle ni valt? Hur illa är det med en dålig gummimatta? Har annars hört bra om boj.. Eller ska man kolla vidare? Några tips i övrigt vad man bör passa sig för?
Tack på förhand!
Har kollat runt lite på begagnatmarknaden och har bl.a kollat på värmlandsvagn boggie -97 och boj boggie -97 dock med defekt gummimatta (aluminiumgolv). Vad skulle ni valt? Hur illa är det med en dålig gummimatta? Har annars hört bra om boj.. Eller ska man kolla vidare? Några tips i övrigt vad man bör passa sig för?
Tack på förhand!