Att köpa TR

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Emelie3
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 096
E

Emelie3

Skall köpa TR nu, men det står att de jag skall ha är från 03, 05 och 06, finns det inga nyare då? Eller hur får man med alla ändringar som är gjorda senare?

Tacksam för svar!

Sv: Att köpa TR

Det har inte kommit ut några nytryck av hela resp. TR efter dessa årtal.
Man får med ändringarna som lösblad tror jag (fick jag iaf när jag köpte mina för ett par år sen) annars finns ändringarna på svrfs hemsida.

Tack för ditt svar, då kan jag lugnt beställa då! :D

Kommer väl iaf nytt hopp TR nästa år så jag rekomenderar att du väntar. Sen är det väl beslutat nu att TR kommer ut på nätet... :banana:

Hm försent, får helt enkelt köpa en ny nästa år då :P

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 306
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur