Att söka vård/läkare

Jag förstår dock inte varför du inte skulle kunna ha ett läkarbesök när du arbetar?
Säger man till i god tid brukar det ju gå att lösa genom att exempelvis blocka tid i schemat så att inga patienter bokas in under den tiden. Eller lösa det med extra personal som kan lösa av en operation eller ta över vårdpatienter.
För mig har det aldrig varit ett problem oavsett arbetsgivare.
Jag har inte sagt att det är ett problem (I det du citerar skriver jag tom om det) men att komma samma dag, vilket är enda sättet att komma till min vc, och säga att någon gång idag, jag vet inte när, inte riktigt funkar. (Allt funkar väl men jag vill inte använda det till ett ickeakut ärende).
Därav att jag behöver en planerad tid, just för att kunna säga till i god tid innan.

Nu är det löst då min egenremiss till ortopedmottagning accepterades och jag kunde välja en tid som infaller bra utefter mina arbetstider.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver hjälp! Jag har en 1-åring SWB som i början av juli gjorde illa sig i hagen. Veterinär kom ut och konstaterade att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 774
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 400
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Sedan i mitten på april i år har jag varit inlagd tre gånger på sjukhus för njurbäckeninflammation. Varje gång med intravenös...
Svar
19
· Visningar
1 417
Senast: Summerwind
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp