Att ställa ut!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Pepito
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 146
Sv: Att ställa ut!

Kan du precisera vilka försäkringsbolag?

För jag har svårt att tänka mig att de skulle, först gå med på att trianglas, och därmed stoppar den i tävlnigssammanhang med ryttare på ryggen(helt rätt enligt mig), sedan tillåts att den rids regelbundet som motionär...
Sedan "stoppa" en ev framtida avelskarriär pga den inte får visas "utan ryttare" på en premiering/utställning???

Låter för mig som taget utr grönköpingsbladet:angel:
Jag minns inte det nu. Det finns en liknande tråd inne på western kolla där. Folksam som vi har har inget emot det det vet jag.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
2
· Visningar
655
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: co-SMAD4
·
Ekonomi & Juridik En ridskola tänker börja använda en triangelmärkt häst i verksamheten. Detta mot att hästägaren får gratis uppställning. Vad jag vet är... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 353
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka