Att tänka på vid arbetsintervju

Tidsspannet på intervjuer jag haft har varierat en del. Vissa har tagit en timme, men vanligast har varit runt 30-40 min. Inför senaste jobbet varade ”intervjun” (det var mer ett samtal enligt arbetsgivaren) på ca 10 min och därefter erbjöds jag jobbet. Jag hade mao inte varit orolig för bortsållning direkt.

Tidsspannet på intervjuer jag haft har varierat en del. Vissa har tagit en timme, men vanligast har varit runt 30-40 min. Inför senaste jobbet varade ”intervjun” (det var mer ett samtal enligt arbetsgivaren) på ca 10 min och därefter erbjöds jag jobbet. Jag hade mao inte varit orolig för bortsållning direkt.
Låter ju super. 👍

Jag får hålla hoppet uppe ett tag till.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
795
Senast: Guldaskig
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
745
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222
Samhälle Jag fick en fråga från en kompis ifall hon kunde få mitt personnummer då hon hade gjort en säkerhetsprövning för ett jobb och de hade... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 686
Senast: Kaktus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka