JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Malin Baryard Johnsson och H&M Second Chance vann söndagens Grand Prix vid de tvåstjärniga tävlingarna i Cargnes-sur-Mer, Frankrike. ...
Hästnyheter
Malin Baryard Johnsson vann i fredags, men fick inte till det riktigt i upplösningen av söndagens GP-hoppningar i Österrike. ...
Källa...
Hästnyheter
Malin Baryard Johnsson och H&M Cue Channa avslutade de fyrstärniga tävlingarna i Amsterdam med en fjärdeplats i Grand Prix-klassen. ...
Hästnyheter
Åtta fel – men ändå vidare. Malin Baryard Johnsson och Cue Channa är klara för nästa fas i OS-hoppningen. "Det var en svår bana", säger...
Hönstråden II
Lantbruksdjur Så här har jag, fast jag har tre. Använder inte youghurt utan låter det självfermentera. Tre dagar räcker, som du skriver.
Sedan...
Efwa
Alldeles nyss
Svar: 1 956
Visningar: 188 863
Djur
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...
Jeps
12 minuter sedan
Svar: 336
Visningar: 34 098
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Den där Lily :D Solen skiner, vi har varit ute på morgonrastning, hundarna var nöjda. Så gjorde sambon sig i ordning för att ta en...
Red_Chili
55 minuter sedan
Svar: 1 353
Visningar: 82 612
Hund
Ridskoleryttare
Träning Det är hundra år sedan jag red lektion pga sjukdom hos mig och akut sjuk katt, men i går var jag igång igen. Vilken dunderlektion...
Hoarfrost
22 minuter sedan
Svar: 970
Visningar: 103 091
Träning
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Ja, han stod i Särö större delen av tiden. Och jag vet precis vart stallet ligger, är lokal själv med 😉
Ceta
32 minuter sedan
Svar: 220
Visningar: 25 379
Avel