oki..Jag tror ju att det är som så att min kusin tyvärr använde barnet lite som ursäkt oxå för att inte behöva säga att han inte klarade av hunden.. :smirk:
Jag var ju trots allt den som avrådde honom från början utan att ha sett hundarna ens..och att han inte klarade av det förstår jag ju oxå nu då jag själv nu träffat hunden..

Nu är den i allafall tilbaka hos den personen som som min kusin fått honom i från..Och jag hoppas att den personen följde min mans råd att ta hunden till en vetrinär... :crazy:
 
Mmm ett litet barn och en "galen" hund är väl inte så roligt...

Men inte troligt att barnet blir "friskt" direkt hunden går ut genom dörren :smirk:

Nej den får bättre någon annanstans. Hunden alltså.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
2 959
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg och uthängning av mig själv som usel hundägare :o Men såhär. Jag kanske utnämner mig själv till bukes sämsta...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 760
Senast: Korekatten
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
6 635
Senast: Modig_Korn
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 685
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp