• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Kiowa_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 076
K

Kiowa_

Hejsan, jag har letat överallt tror jag, efter information om när det är auktion på jägersro? Någon som vet??

Sv: Auktion

Det är väl ingen auktion på jägers så vitt jag vet. Åringsauktion i Skåne hålls på stuteri Lambada, derbyhelgen i augusti.

Aha, okey. Vet du några fler stall som har auktioner?
Eller kanske stall som säljer av de som inte räcker till på banan?

Täby galopp har en salu sida, fullblodsavelsföreningen också. Flera tränare med egna hemsidor har salulistor. Det är bara att surfa runt:idea:

Tänk vad bra det vore om det fanns en samlingssida:idea:

Där alla tränare/uppfödare kunde lägga upp sina hästar med bilder och massa info. Så slapp man sitta timmevis och leta på nätet.

Tänk vad bra det vore om det fanns en samlingssida:idea:

Där alla tränare/uppfödare kunde lägga upp sina hästar med bilder och massa info. Så slapp man sitta timmevis och leta på nätet.

mm, precis :D
ja, ja.. får surfa runt igen då.. :P

Liknande trådar

Gnägg Hej, Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Svar
1
· Visningar
141
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
1 137
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 203
Senast: Asko
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
579
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka