Australisk terrier?

Det var precis så jag kände när min västgötaspets dog, och att byta till australisk terrier blev ju synnerligen bra, så jag förstår precis dig och @YorkWann . Nu har Loppan inte ens fyllt två så jag hoppas får ha henne i massor av år ännu, men hur jag gör sen, det vet jag inte. För jag vill också ha precis en sån som hon.
Din loppa är galet söt! Och VÄLDIGT Farrah Fawcett :D

farrah-fawcett-picture-id525584960

Om man vill hålla på med freestyle, agility och viltspår och även tävla i detta, tror ni att australisk terrier hade varit ett bra val? Eller bör man leta vidare? Varför/varför inte?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 985
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 739
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
708
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 361
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?