Säkra och bra stigbyglar

Halvstrumpan

Trådstartare
Jag söker tips kring säkra och bra stigbyglar, max 2000 kr. Jag har funderat på flex, stigbyglar med gummiband men också typ Acavallo, från Lippo osv. Vet att det varnades för ett par stigbyglar som utgav sig för att vara säkra men där folk hade fastnat och skadat sig illa.

Vad rider ni med?

Jag rider med Ophenas magnetiska stigbyglar. Köper du begagnat kan du komma under 2000 kr. Helt öppen sida, går att använda både med och utan magnetisk sula i skorna, har ett vridet stigläderfäste så stigbygeln hänger rätt från början. Helt klart värda sitt pris.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
555
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: valy
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 000
Senast: MiniLi
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka