Avanmäld men ändå med på startlistan:S

Olympus

Trådstartare
Anmälde mig till en tävling för ett tag sen men eftersom hästen fortfarande var halt så ringde jag och skulle stryka mig. Pratade med en som tog strykningen och vi sa att vi skulle skicka veterinärsintyget, vilket vi nu har gjort, fick det säkert idag. Men ändå är jag med på startlistan och tävligen är idag. Dom är uppdaterade nu på kvällen, men strykningar och efteranmälda men jag är fortfarande inte stryken. Tävlingen är imorgon och aldrig att jag tänkte betala ngt när jag strök mig och kan stryka det med ett veterinärsintyg.
Känns dessutom lite sent och ringa nu och jag hittar ingen jag kan mejla:crazy:

Sv: Avanmäld men ändå med på startlistan:S

Det är bara till att stana hemma i och med du har ju strukigt dig.
Det räcker till och med att du inte kommer öven om du är annmäld i och med att man måste start anmäla också:)

Dock är det ju så att man nästan alltid är automatiskt startanmäld nu för tiden, vilket är väldigt bra.

Vilken tidsålder lever du i? Nuförtiden måste man avanmäla iom att man är automatiskt startanmäld.

Får du en räkning hemskickat om att du inte har strukit dig (straff avgift) så är det ju bara att slå en pling till dem och berätta läget. Alla kan ju göra ett misstag, så även en förening.

Ja precis, alla gör ju misstag, får hoppas att det inte blir ngt strul nu, har ingen lust att betala när jag avanmälde mig i god tid och dessutom har skickat veterinärsintyg. men det märker vi väl. Som du skrev, bara att ringa och förklara läget. Dom lät så trevliga när vi pratade i telefon så :)

Binobus Jag var anmäld och därmed reda startanmäld.

Nu har jag fått en faktura iafa. Jäkla skitklubb:mad: Nu ska jag ringa och gnälla:angel:

grejen är att om man nte kommer till plats på tävling utan att ha hört av sig så får man kanske inte bara straff-avgift.. det KAN gå så långt (om det är en tjurig klubb) att de ger en varning till DITT distrikt. i detta fall ska du absolut inte betala någonting, som ni säåger - de har gjort ett misstag! sånt händer.,

grejen är att om man nte kommer till plats på tävling utan att ha hört av sig så får man kanske inte bara straff-avgift.. det KAN gå så långt (om det är en tjurig klubb) att de ger en varning till DITT distrikt. i detta fall ska du absolut inte betala någonting, som ni säåger - de har gjort ett misstag! sånt händer.,

Men jag avanmäler mig alltid om jag inte kan komma. har aldrig bara struntat i att komma till en tävling. Fick avanmäla mig till fler tävlingar nu när han var halt, men på de andra hade inte anm. tiden gått ut så då behövde jag inte skicka in ngt

Ring och gnäll du. Håll bara koll på förfallodatumet på fakturan.

Det har dom skrivit fel på. Förfallodatumet och fakturadatumet är samma. dessutom har dom inte skrivit vart jag ska betala in. Nog lätt att betala då lixom. Snacka om virrig klubb. har skickat ett brev till klubben, telefonen gick inte så bra sist för det fanns inget nummer till själva klubben, och någon emailadress finns inte.

Senast ändrad:

Det har dom skrivit fel på. Förfallodatumet och fakturadatumet är samma. dessutom har dom inte skrivit vart jag ska betala in. Nog lätt att betala då lixom. Snacka om virrig klubb. har skickat ett brev till klubben, telefonen gick inte så bra sist för det fanns inget nummer till själva klubben, och någon emailadress finns inte.

Osch, det var en virrig klubb må jag säga. Hur ska man kunna nå en klubb då? Vanlig snigelpost används ju sällan nuförtiden.

Osch, det var en virrig klubb må jag säga. Hur ska man kunna nå en klubb då? Vanlig snigelpost används ju sällan nuförtiden.

Precis, men får göra ett försök iafa. Kan ju ändå inte betala när det inte står vart jag ska betala in.

Liknande trådar

Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
2 364
Senast: mily
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 890
Hundhälsa Upptäckte 10/1 en gråaktig fläck i ögat, ringde veterinär och fick tid direkt. Hornhinneskada och inflammation/infektion i ögat, alltså... 2 3
Svar
48
· Visningar
9 740
Senast: Fibusen
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det... 2
Svar
20
· Visningar
8 950

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka