Haha, ja budgeten är det enda som gått åt rätt håll för oss. Undrar om jag, som plåster på såret, ska köpa klänningar för halva min bröllopsfestbudget![]()
Glöm inte några rediga flaskor champagne också. De läker alla sår och nerver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja budgeten är det enda som gått åt rätt håll för oss. Undrar om jag, som plåster på såret, ska köpa klänningar för halva min bröllopsfestbudget![]()
Glöm inte några rediga flaskor champagne också. De läker alla sår och nerver![]()
![]()
LÄTT!Vi tänkte ta några foton med det här temat när vi gifter oss:
![]()
Kan bara inte bestämma mig vad vi ska köpa. Man vill ju inte ha en Törely med på bilden, men man vill ju inte vaska en fin champagneFår bli något mellanting..
![]()
Kan bara inte bestämma mig vad vi ska köpa. Man vill ju inte ha en Törely med på bilden, men man vill ju inte vaska en fin champagneFår bli något mellanting..
![]()
Det var ingen dum idé
Joo jag vet + personen är ju duktig så det är väl bara att betala. Å andra sidan har jag nu extreeeeemt höga förväntningar på att jag kommer se ut som en supermodel på samtliga bilder hon tarMan tänker inte alltid på att det är många bitar som behöver kostnadstäckas. Ev förmöte, transport, sannolikt en assistent, avskrivning på utrustning, förmodligen åtminstone en heldag redigering (beroende på hur många bilder som avtalats), eventuella prints (om inte leveransen är enbart digital), overhead för lokal och administration, och så ska momsen förstås bort också. Men visst, 26' är mycket pengar för en av alla pusselbitar på en bröllopsdag...![]()
Precis den kom jag att tänka på också! Gillar verkligen de där flaskorna, även om innehållet inte är något himlastormande direkt kanske. Finns ju som rosé också om man vill ha lite färg!
Precis den kom jag att tänka på också! Gillar verkligen de där flaskorna, även om innehållet inte är något himlastormande direkt kanske. Finns ju som rosé också om man vill ha lite färg!
Samma här, med andra ord en helt perfekt flaska om man vill vaska den!![]()
Haha, verkligen! Jag vet att jag köpt den några gånger eftersom flaskan är så vacker, men har för mig att den är för söt för min smak. Riktigt bra tips @pepp!
Nu har jag fått svar från vigselförrättaren som har "raggat upp två väninnor". Så väldigt gulligt av henne att dels gå med på att hålla i vigseln trots omständigheterna och dessutom lösa vittnen åt oss. Kommer bli riktigt tant-mys!Vi har även planerat ett stopp i Torekov på vägen ner. En vän till mig som är uppväxt i trakterna har tipsat om vart man köper de bästa rökta räkorna och vilken krog vi bör äta middag på. Sen bär det vidare ner till Ystad och YSB, där vi planerar att bosätta oss i vita morgonrockar och dricka champagne hela helgen. Hoppas på att kunna ha vigseln ute på någon utav bryggorna, om det inte blåser för mycket. Så nu hoppas vi bara att vår tur vänder så vi kan få en riktigt solig vårhelg
![]()