Avelschampionatet

Robina

Trådstartare
Jag ska åka ner på avelschampionatet på Flyinge i oktober. Då det är en lång resa så åker jag tåg, och bor på hotell. Men det verkar vara väldigt dåligt med kommunikationer till och från Flyinge på helgen, någon som vet hur det brukar fungera? Åker alla bil eller finns det andra lösningar?
 
Sv: Avelschampionatet

Du får mingla runt och lära känna nån som du kan lifta med :
b0r du på Star hotell i Lund ? Där tror jag att de många hästmänniskor brukar bo
 
Sv: Avelschampionatet

Ja, bor du på Star så finns det garanterat skjuts ;). Vi var lite sena med hotellbokning i år så kommer att bo i Eslöv - finns skjuts till Flyinge lör och sön om du vill.
 
Sv: Avelschampionatet

är det nån som vet hur man ser vilka som anmälda? förutom de som kvalat via kvalitén som ridsport rapporterar om. Är jättenyfiken på om Floricello dyker upp, har ett sto dräktig med honom nämligen.
 
Sv: Avelschampionatet

De anmälda treåringarna låg i TDB iaf, har inte kollat om det gäller alla men det borde det göra. Går dock att efteranmäla ett par dar till.
 
Sv: Avelschampionatet

hmm men då måste man ha inloggning?
Jag tävlar inte så har inte skaffat mig sånt.

men roligt att höra att han kommer!!
 
Sv: Avelschampionatet

Ja Flyinge ligger i obygden så dit liftar man eller kör själv.
Det går även bussar från Dalby som ligger några km bort..men då kan man ju lika gärna ta taxi :)
 
Sv: Avelschampionatet

Knapplån

Tack för alla svar! Ovan som jag är har jag ju helt klart bokat fel hotell som det verkar... Jag har i alla fall lyckats ragga upp några vänner som ska dit så jag hoppas det ska lösa sig att ta sig emellan. Jag trodde i min enfald att det skulle finnas bättre kommunikationer. jag bor på landet i Norrland och det är ju nästan bättre bussförbindelser här ute, där vi är tre som bor permanent... Men jag hoppas det ska lösa sig!
 
Sv: Avelschampionatet

. Jag trodde i min enfald att det skulle finnas bättre kommunikationer. jag bor på landet i Norrland och det är ju nästan bättre bussförbindelser här ute, där vi är tre som bor permanent... Men jag hoppas det ska lösa sig!

Öh, varför tror du alla skåningar kör bil överallt:cool::D Skånetrafiken är inget att lita på, tyvärr.
 

Liknande trådar

Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 760
Senast: VLMF
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Vi ska bila ner från Göteborg till en kompis som bor i Eslöv i sommar, tänkte bo några nätter på hotell i Hgb men vad får vi inte missa...
2
Svar
21
· Visningar
1 358
Senast: Hippocampus
·
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 640
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp