Avelsdagarna på axevalla

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare CA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 861

CA

Trådstartare
någon som vet om man behöver någon behörighet/kort av något slag för att komma in i stallarna för att kunna vara med?
Förra året jag var där med en bekant, hade han fixat ett stallkort till mig, behövs det nu med? Kostar avelsdagarna något?

Tacksam för svar
//Camilla

Sv: Avelsdagarna på axevalla

Jag såg att avelsvärderingen är flyttad till Sundbyholm pga kvarka och att föredragen är inställda...

/// ghost

Ska någon till Sundbyholm istället? Jag funderar på det, men har inte bestämt mig än..

tycker de är konstigt att man ställer in de men inte travtävlingarna, visserligen så är de ju på egen risk som man får åka dit men ändå...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 094
Senast: tomte
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 292
Senast: NilHe
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
429
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 937
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka