Avelsfråga...

Sv: Avelsfråga...

Då känns det som att det ev skulle kunna gå... Över 6,25% ska vi inte ligga enligt rekommendationerna. Kanske blir det en liten valp till våren :laugh:

Då känns det som att det ev skulle kunna gå... Över 6,25% ska vi inte ligga enligt rekommendationerna. Kanske blir det en liten valp till våren :laugh:

Precis :)

Hemlis, här blir det en valp i november. Har skvallrat för Veronica i dag :D Men inte lagt ut något om det på hemsidan än...

Ja hemlis och hemlis, man vet ju inte vilka som läser här :angel:

Vad blir det för sort den här gången?
Du vet att du verkligen skulle behöva en liten p&s dvärg till sommaren? :idea: ;) :D
Det skulle passa jätte bra in i din flock ju :banana:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 715
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 804
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka