Sv: Avitchi?

Vadå överreklamerad? Jag tror inte heller att alla buddister tror på det eller hur många är omöjlgt att svara på. Vad är ditt syfte med tråden?

Jag tycker det är så grymt att han är så ung och tjänar så mycket pengar.
Att han dessutom skänker en del av sin förtjänst till välgörenhet gör mig ännu mer välvilligt inställd.

Dessutom tycker jag att musiken är rätt bra :D

Vad anser ni om Avitchi? Överreklamerad :meh:

Jag tyckte också att Avicii var överreklamerad tills jag vaktade hans loge och såg/upplevde hans spelning på Bråvalla. Sedan dess är han magisk. Men jag skulle nog atte mig inte känna igen honom om jag mötte honom på gatan.

Jag är fortfarande oförstående till fenomenet dj-hysteri, liksom. Men hur en sån här show som han gör kan bli så...tja...magisk helt enkelt - det är 'beyond' som någon ungdom sa till mig.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
514
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
477
Senast: Santoxen
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 906
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka