JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avkommor e. Uplands Bronze?
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Seha
Startdatum
Startdatum
9 Jul 2007
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
895
en kompis funderar på att köpa en häst e. Uplands Bronze,
blev lite nyfiken på denna hingst
vad har ni för avkommor efter honom, hur är dom byggda o.s.v,
vill veta precis allt om denna hingsten och om hans verksamhet i avel e.t.c
Sv: Avkommor e. Uplands Bronze?
tackar
,
ingen mer som har nått?
Avel
Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Avel
Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr.
Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Hundavel & Ras
Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås...
4
5
6
GVFÖ 2025
Kultur Framför allt så är vi nog inte en grupp där alla är exakt likadana 😅 Aldrig hört någon vara förvånad över att snickare, lokalvårdare...
Modest
Alldeles nyss
Eurovision 2025
Kultur Jag hittar inte kommentaren nu, men Aftonbladets Markus Larsson skrev något om att det är svårt att bedöma Israels popularitet i...
EmmaBovary
Alldeles nyss
Svar: 1 104
Visningar: 25 576
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Har fixat stallet och packat inför eventuellt övertidsjobb inatt.
Nu ska jag äta mjölk med flingor och duscha innan jag ska sova lite.
LadyCovergirl
2 minuter sedan
Svar: 722
Visningar: 20 942
Allmänt
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag kompletterar med värpkoncentrat under äggläggarsäsongen men har ändå fri tillgång på snäckskal.
Det är en bra regel tycker jag...
Efwa
Idag kl 09:57
Svar: 1 958
Visningar: 188 893
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Ett (oombett) tips är att ha en väldigt tunn lina på som du står på, träna på att knäppa av vanliga kopplet och när han drar tar det...
Pilot
Idag kl 09:32
Svar: 76
Visningar: 4 805
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...
Jeps
Idag kl 09:15
Svar: 336
Visningar: 34 238
Hund