Avkommor efter Contant Q

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare quirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 134

quirre

Trådstartare
Hej vore intressant att se om det finns några med avkommor efter Contant q här och hur de blivit. Hur visar de sig i löshoppning/ hoppning?

Hej vore intressant att se om det finns några med avkommor efter Contant q här och hur de blivit. Hur visar de sig i löshoppning/ hoppning?
Min Piranesi f-11 är en Contant Q - Irco Marco och ett Golden Cross. Hoppdiplom på 3årstest, underbar individ. Vacker ädel långbent 9 på galopp. Fantastiskt temperament. Kan inte önska mer.

Min Piranesi f-11 är en Contant Q - Irco Marco och ett Golden Cross. Hoppdiplom på 3årstest, underbar individ. Vacker ädel långbent 9 på galopp. Fantastiskt temperament. Kan inte önska mer.

Kul och grattis!

Låter ju bra. Mitt ena sto är nämligen dräktig med Contant så man är lite nyfiken på andra som har avkommor efter honom, :)

jag har en Contant q avkomma född 11 som hade hade svårt att få plats vid löshoppningen på 3 årstestet, men som fick mycket beröm för att han försökte tappert,han är stor 175 cm vid mätningen på 3årstestet. :eek:Fick kommentarer på sidan om att han kommer att hoppa stort när han vuxit i sin kropp han är stor snäll och underbar..:love:

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 603
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 024
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: Rosett
·
Hästvård Hej! Har idag fått ett Livintyg som inte stämmer överens med hur förloppen med skador sett ut. Veterinären har, utan att jag fått se...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka