Bukefalos 28 år!

avlivad häst och försäkringsfråga

Hej! Har tagit bort min häst och i samband med det så avslutades försäkringen och idag fick jag reda på att kliniken vi har varit på och som skulle direkt reglerat våra besök inte gjort det än och nu undrar jag om försäkringsbolaget betalar även fast försäkringen är avslutad? besöken är från ca 2.5 och 1 månad innan hästen togs bort . Veterinären jag pratade med i dag säger att försäkringsbolaget ska ta dom för hästen var försäkrad då . Nån som vet hur det är med detta?
 
Sv: avlivad häst och försäkringsfråga

Ring och prata med försäkringsbolaget, då får du nog mest rätt svar.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 911
Senast: WBanna
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag är inne på att lämna min häst på livstidsfoder då den inte håller för det jag vill. Jag har intyg från veterinär vad den håller...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: Ridinglady
·
Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: Sel
·
Hundhälsa Med min förra hund var jag ofta hos veterinären pga oturshund, så jag har liksom koll på hur det brukar gå till. Mina nuvarande hundar...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp