Avmaskning

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare Bums
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 756
B

Bums

Hej!

Har nu min lilla kille hemma och han har blivit vaccinerad vid 12 veckor med valpsprutan men klantig som jag är så glömde jag av avmaskningen. Hur gör man då? Måste jag starta om hela kuren eller kan jag ge honom en dos nu trots att det har gått en vecka sen han skulle ha dosen egentligen? :confused:

Sv: Avmaskning

Behövs inte börjas om med nån avmaskning om det är skött sedan han var liten hos uppfödaren. Ge honom som planerat bara.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
473
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: WildWilma
·
Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 408
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka