Avmaskningsprogram, någon som är expert?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Miss Princess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 611
M

Miss Princess

Jag undrar om någon har en bred kunskap om hur man avmaskar hästar jag behöver göra ett avmaskningsprogram, är det någon som kan hjälpa mig? Skicka ett pm till mig :) så berättar jag vad jag behöver hjälp med :)

Sv: Avmaskningsprogram, någon som är expert?

Idag är det så att man undviker "avmaskningsprogram" utan istället gör analys på om hästen behöver avmaskas. Om den har behov så avmaskar man för det som hästen har. Hos en del av de man gör analysen hos kan få hjälp med vad och hur man ska göra avmaskningen för att få bästa resultat.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 322
Senast: Kilauea
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid... 2
Svar
21
· Visningar
2 713
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 380
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka