Bukefalos 28 år!

Avskedspresent till au pair i USA

olssson

Trådstartare
Hej! Min kompis ska snart åka iväg till USA (Philadelphia) för att vara au pair där. Därför ska jag köpa en avskedspresent till henne, och behöver er hjälp. Jag vill att presenten ska vara rolig, men samtidigt ska hon ha användning för den. Själv tänkte jag om det finns någon pryl som man bara "måste" ha med sig för att överleva i USA, eller kanske någon rolig bok med ett antal saker som man måste uppleva i Philadelphia? Någon som har något förslag?

Tacksam för svar! :bow:
 
När jag drog till kina fick jag ett fotoalbum fullt med bilder på mig och kompisen av henne som hon fyllt med rolig text. om man är utan bästisen i 5 månader så funkade den utmärkt när abstinensen blev för hög.

Annars har kerri smith get ut massor av roliga böcker som hon kan dokumentera sin vistelse i
 
När jag stack till Usa för 1år fick jag med mig en stor påse lösgodis (lösgodis finns typ inte att få tag i over there), en bok som de närmsta kompisarna fyllt med minnen och bilder. Samt ett usb fullspäckat med film.

Är hon ett fan av typ beasås, är även en förpackning pulversås att föredra!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 653
Senast: Paddington
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 273
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 953
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 549
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp