B*rjes Ylletäcke Delux

Grålly

Trådstartare
Någon som har det?

Vad tycker ni om det? Hade tänkt ha det under mitt tunna regntäcke, kalla, blöta vinterdagar. + nu på hösten när det är kallt om kvällar och nätter..

Sv: B*rjes Ylletäcke Delux

Jag tycker att det är hyfsad kvalité på dem med tanke på priset. Är ganska tunna men värmer bra och funkar bra som svettäcke. Är dock inte så rivstarka, ett av mina har spruckit precis där kryssgjordarna är fastsydda.

Sv: B*rjes Ylletäcke Delux

Okej.. Hade tänkt ett fleece, men såg sen detta och tänkte att det är varmare.. Visst är det varmare än ett fleece?

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
999
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 838
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Funderat lite extra på hur olika det kan vara mellan raser och individer på när och om hunden behöver ha tröjor, täcken och skor och... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 982
Senast: fejt
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 597
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tjockistråden 4
  • Semestra i Norrland
  • Livskristråden

Hund, Katt, Andra Djur